2013. október 23.

Falusi lettem

falunk a hegyről nézve

a templomunk belülről

tájházunk megnyitója

... és belülről

ez már a mi "birtokunk tavasszal

Városi lány lévén, azt sem tudtam, mit kell velük tenni.

és a kakasunk. Mindenki riogatott, hogy nekem jön, ráugrik a hátamra...

Úgy döntöttem, mire elkészül a kép, én is megbarátkozom ezzel a fenevaddal. És így is lett. Ilyen jámbor kakas nincs még egy a világon.



Fél éve nagy változás történt az életemben. A párommal elköltöztem Balatonedericsre.

Ez a kedves falum, Balatonederics.
Csodálatos környék, nem tudok betelni vele. Ha a kert elején nézek szét, akkor a Szent-György hegyet, a badacsonyi tájat látom, ha a kert végébe tekintek, akkor a Balatonedericsi hegy magasodik elém.
Bármikor reggel leugorhatnék fürödni, (már ha nem fagynék meg - ez persze nyáron másképp volt) vagy horgászni.
Fölteszek néhány fotót, igazolandó, miért is szeretem annyira ezt a környéket. 
Az első képen a napfelkeltét fényképeztem le a strandon, a második a hegyről nézve Balatonedericset mutatja.
És itt vannak a zöldségeim, a szőlőskertünk, amit most szüreteltünk le, és készítjük a finom borunkat, és nem utolsó sorban a tyúkjaim.
Nagyon élvezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése